Každý čtvrtek novou knihu (09)

Každý čtvrtek novou knihu. Heslo, které něco pamatuje, ale to ještě není důvod ho zatracovat. V minulosti symbolizovalo nutnost vystát mnohdy nekonečnou frontu, jen abyste zjistili, že vyjma klasiků marxismu leninismu už na vás z aktuální nabídky knih nic, co byste chtěli číst nezbylo. Dnes máme problém opačný - knih vychází tolik, že udržet si byť jen elementární přehled o tom, co zajímavého se natrhu právě objevuje, je nadlidský výkon. Proto jsme se rozhodli k osvědčenému hesli vrátit. A jelikož nejsme troškaři, budeme v tomto nekonečném seriálu vybírat každý týden hned čtyři knihy, které by vaší pozornosti rozhodně utéct neměly. Tady je máte.

Robert Ludlum: Trevayne

Robert Ludlum - TrevayneMůže být, čím chce. Musí se jen rozhodnout, na které straně bude stát. Trevayne je nedotknutelný. Ve třiceti se stal vlastním přičiněním milionářem. Pak udělal skvělou kariéru jako vysoce postavený vládní úředník. A nyní vede jednu z největších nadací ve Spojených státech.

Trevayne je vysoce inteligentní a nezkorumpovatelný. Nikdo si na něj nepřijde a nikdo na něj nic nemá – nebo si to alespoň myslí. Když se ale pustí po stopách „tajné vlády“, ocitá se v temném polosvětě, kde namísto oficiálních míst vládne skupina mafiánských hlavounů a miliardářů. V takovémto světě lze koupit naprosto vše: křeslo v Kongresu, nebo dokonce prezidentský úřad. A muž jako Trevayne se tam může stát nepřítelem, obětí – anebo králem …

Trevayne si za akční cenu můžete pořídit v Dobrých knihách.

Petr Hájek: Smrt v sametu

Petr Hajek - Smrt v sametuNěkoho jistě tahle kniha nadchne. Jiného vyděsí, anebo dokonce šokuje! Spatříte v ní obraz dnešního světa, Evropy i naší země. S bezpočtem detailů, nečekaných závěrů a předpovědí. A všechno natvrdo! Stránku za stránkou se před vašima očima začnou bořit představy o současných i minulých časech, hájené mnohdy až netušenou silou médií, a realita se objeví nahá.

Tak jak ji vnímá spisovatel, novinář a hradní vicekancléř Petr Hájek se svými životními zkušenostmi. A jak že to bylo s útokem na World Trade Center v New Yorku, s naší občanskou společností, po Listopadu vyhlašovanou za alfu a omegu správného bytí, a jak je to s Evropskou unií? Jaké šance má dávný plán na ovládnutí světa? Je pouze v lidských hlavách a rukou, nebo mu vládnou nadlidské síly, které chtějí zničit naši dva tisíce let existující civilizaci, protože je smrtelně ohrožuje? Anebo mají pravdu ti, kteří se tomu usmívají?

Autor na všechny tyto otázky nachází odpověď a nalézá v nich i Boha. Snad se to někomu zdá zvláštní, ale bez Boha se, popravdě řečeno, žádný filozofický systém vystavět nedá. A kde je v této knize Bůh, tam musí být i Antikrist - nikoli ďábel, nýbrž člověk z masa a kostí, nositel zla, i když si to třeba ani neuvědomí. Hájek ve Smrti v sametu líčí svět kolem nás po svém, nicméně promyšleně – a může mu někdo něco vyčítat? Ano, samozřejmě, každý má takové právo, ale nejdřív je třeba si jeho knihu přečíst! A že by se neměla vydávat, protože útočí na uznávané mýty? Jenomže pak bychom neměli svobodu slova! A bez ní by vyhasla demokracie. Tedy alespoň to, co z ní u nás zbylo …

Smrt v sametu si za akční cenu můžete pořídit v Dobrých knihách.

Michaela Kudláčková: Neslibujte Pannám hady - Jak vychovávat dítě podle znamení

Michaela Kudlackova - Neslibujte Pannam hadyKniha Neslibujte Pannám hady, nabízí rodičům a vychovatelům možnost prozkoumat osobnost dítěte zcela jiným způsobem. Vychovat dítě není snadná věc a hloubková sonda do povahových rysů teprve se formujícího člověka může hodně objasnit.

Michaela Kudláčková Někdejší talentovaná dětská herečka v dospělosti vyměnila herecké nadání za studium historie starých civilizací, magie a astrologie. Narodila se 21.srpna 1968 v Praze. V současné době je šéfredaktorkou magazínu popelky.cz, spisovatelkou a jednou z nejvyhledávanějších českých věštkyní. Pracuje s Crowley Tarotem, runovým písmem, astrologií a přírodní medicínou. Ve svých knihách Jak se modlí čarodějky, Statečný průvodce tajemnou Prahou a v mnoha publikovaných textech předkládá humornou a čtivou formou astrologii a magii jako součást každodenního života čtenářů.

Neslibujte pannám hady si za akční cenu můžete pořídit v Dobrých knihách.

Kniha filozofie

Kniha filozofieKniha filosofie je první ze série přehledových oborových publikací, určených pro nejširší veřejnost od úplných začátečníků až po pokročilé studenty a odborníky. Provází nás vývojem filosofie od počátků až do současné doby a v chronologickém řazení seznamuje s nejvýznačnějšími filosofy a jejich teoriemi. Kniha zaujme i svou moderní grafickou úpravu.

Knihu filozofie si za akční cenu můžete pořídit v Dobrých knihách.